jerk off

fag wanker

“– Olen kyllä tottunut aikaisemman sotilasurani varrella näihin vartiotehtäviin.
Mutta onko korpraali Määttä kuullut eräästä onnettomasta vartiomiehestä?
– Vaan ainahan niistä. Toissapäivänä kuuluu Miljoonalla muuan saaneen
piiskan kranaatin päähänsä.
– Kieltämättä onneton tapaus. Mutta minä tarkoitin Suomen Yleisradion
vartiomiestä. Eikö korpraali ole kuullut hänen valitustaan. Minulle tulee aina
sanomattoman paha olo, kun kuulen hänen haikealla äänellä valittavan: Mä
vartiossa seison näin yössä yksinäin. Minä en käsitä, miten on luvallista pitää
yhtä miestä jatkuvasti vartiossa. Vaihtoa ei kuulu. Todella järkyttävä tapaus.”

Leave a Reply

